2013. április 22., hétfő

Bicikliülés-huzat



Volt egy régi zselés bicikliülésre rakható huzatom, pár éve vettem, és mivel igencsak használatban volt, kezdett már szakadozni itt-ott, majd végül megadta magát. Akkor lecseréltem egy újra, mert mi tagadás, szeretem nagyon a kényelmes ülést a bringámon. Na, de a régit nem volt szívem eldobni. Végül is, a zselés részének semmi baja sem volt, csak a szélén az anyag rongyolódott el.

Nem is dobtam el.

Hanem a lyukas, régi anyagot levágtam róla, úgy, hogy csak a zselés része maradt meg.
Így nézett ki:

Ezt körberajzoltam és némi  ráhagyással kiszabtam a felső részt. Majd a régi anyagrészt mintának használva kiszabtam a szélét is:


Összeállítottam az üléshuzatot, és beletettem a régi zselés darabot.

 
A madzagot, és az összehúzó műanyag bigyót szintén a régi üléshuzatról raktam át. Végül csak rá kellet húzni a bicikli ülésére. Mivel az én bringám kapott új zseléshuzatot, így ez a "fiús" mintájú a párom biciklijére került.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése