2014. január 27., hétfő

2 in 1 táska kerékpár első kosárba

4 db bicikli van a családban, és 3-féle kosár van rájuk szerelve. Én szeretem a kosarat a biciklin, mert jól pakolható.
Na de a kosaraink:
Van ugye a nagyméretű (pasis) a páromnak, ami könnyen leszedhető, van a kis csinos hátsó (mert én azt szeretem) és a lányom biciklijén egy fix első kosár. (A fiamnak nem kell kosár, lehet, neki van igaza???) :-))

Két kosarat már megmutattam korábban, most jöjjön a harmadik:


Ez első kosárba készült, kivehető.
A szabásmintával elég sokat vacakoltam, mivel a kosár nem szimmetrikus, (felülről fényképezve látszik is) így elég nehéz volt összehozni, hogy táskaként ne legyen görbe, és a kosárba is belesimuljon. Azt hiszem, végül is elmondhatom, hogy sikerült :-))

Csak az alja van bélelve vatelinnel, és egy kis steppeléssel megerősítve, hogy legyen tartása. Körbe semmilyen bélés nincs, csak a külső és belső anyag. (vászon) Ha kibélelem a kosarat vele, akkor a fülek a kosár és az anyag közé bújnak el. A tetejére körben gumis zsinór van fűzve, ez tartja a helyén a kosárban, és ha táskaként használom, akkor a szája összehúzható, ne legyen annyira széles.

Amúgy táskának nem annyira praktikus, a fordított trapéz formája miatt, de ha kell, azért használható. A masni levehető, csak egy hirtelen ötletként került rá, hogy legyen valami csajos is benne.

Nekem egyébként jobban tetszik bélésként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése