2011. október 16., vasárnap

Készülünk az őszre

Mi már felkészültünk a hideg időre. A mai "termés":

Fejpánt, nyakmelegítő, és kétféle derékmelegítő.


A nyakmelegítő ötletét a www.textilorszag.hu-n láttam, eddig sehol nem találkoztam hasonlóval, (kivéve kötött változatok, de az fejen áthúzós volt) Nagyon praktikus egyébként, kényelmes viselet. Tervezem, hogy a gyerkőceimnek is varrok majd ilyet, ne kelljen már ősszel sálakat hordani.

Amikor elkészült az első fejpánt, amit magamnak készítettem, rápróbáltam a fiam fejére, és megkérdeztem: -Szeretnél te is ilyet?
-Igen- válaszolta.
-És milyen színűt szeretnél?
-Ez milyen? Narancssárga? Ez jó lesz.

Először kicsit csodálkoztam rajta, hogy az "ez lányos" mániás fiamnak megfelelt ez a szín, gondoltam, -tipikus pasi módra- gyorsan rávágta, hogy ez jó lesz, ne kelljen gondolkodni, de aztán rájöttem, hogy ez a narancssárga egyáltalán nem számít lányos színnek. Sőt. A dzsekije is narancssárga-szürke. És a narancssárga bermudát, és pólókat is simán hordta nyáron, akkor a fejpánttal sem lesz semmi baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése