2013. február 22., péntek

Új kajás táskám

Meguntam, hogy reklámszatyorban vigyem a kajámat a munkahelyre, így hát terveztem egy táskát magamnak.


Az első számú szempont az volt, hogy nem boruljon fel benne a kajásdoboz, sem az innivaló. Ezért van benne egy tépőzárral nyitható pánt, ami fogja a dobozt, és egy italtartó.
A kaják mellett pedig legyen helye a kulcsnak, és a telefonnak is.
(Ezeken kívül mást nem szoktam a munkahelyre vinni az idióta biztonsági szabályok miatt, vagyis az én táskámban ne turkáljon senki, inkább nem viszem magammal. Sőt, a telefont is csak a kezemben, miután a telefontokba is belenézett a túlbuzgó biztiőr, akkor azt mondtam, ebből elegem van.) De ebből akár külön posztot is írhatnék.

Na, de vissza a táskához: mindennek legyen helye, és ha már az üres dobozt viszem haza, -ami ugye nyugodtan felborulhat-, akkor már nem akarom kézben vinni, hanem inkább a vállamra akasztom.

A vállpántja levehető, ekkor sima szatyorként használható. Vállpánttal pedig lehajlik a felső része, és ha nem kifelé, hanem magam felé hajtom, akkor meg éppen úgy néz ki, mint egy sima válltáska.

Holnap pedig meglátom, mennyire fog majd beválni a gyakorlatban is :-))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése