2016. október 29., szombat

Őszi/tavaszi sapka nagyoknak

Itt a hűvös idő, és rengetegen keresnek sapka szabásmintát. Nekem is van egy új szerzeményem :-)

Teljesen egyszerű sapka ez, amit nemrég készítettem. Egyszerűsége ellenére eléggé elterjedt fazon, rengetegen hordják. A szabásmintát, és a leírást itt találtam:

http://www.lady-michel.ru/publ/vykrojki_dlja_detej/shem_odezhdu_dlja_podrostkov/vykrojka_shapki_nosok/6-1-0-487

Nem magyar, de a képek, és a videó teljesen érthetőek.

A szabásmintát a képre kattintva lehet letölteni. (katt a képre, majd jobb gomb, kép mentése másként)
Én ezt a mintát használtam:
Sima szürke anyagból szabtam, úgy, hogy ahogy a fekete mintán látható. Ezt 2x szabtam úgy, hogy a szabásmintát átfordítottam. tehát kaptam egy olyan formát, mintha a fekete rajzot vízszintesen tükrözném. Összevartam, a belső oldalán hátul hagytam egy rést, ahol ki tudtam fordítani. Ezt kézzel összevarrtam, és kész is a sapi.


Hogy őszinte legyek, nekem egy kicsit csálé, de ilyen a minta. Lehet direkt ilyen, hogy meg legyen hátul az esése, mivel felvéve egészen jól áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése