2010. augusztus 8., vasárnap

Szabadidőgatyók

Amikor oviba megy a gyerek, mindenki tudja, hogy kell majd jó néhány játszónadrág.
Nálam futószalagon készültek, még megrendelésre is...

Kellett benti, kellett kinti, kellett pót, meg ha mind mosásban van, -ami ugye egy fiúgyereknél napi szinten megvan - akkor is legyen még egy, amit felvehet :-))

Volt a városban egy méteráru bolt (most is megvan, csak más a neve), ott nagyon jó minőségű, úgynevezett Adidas-anyagot árultak. Volt belőle egész vékony, (pólóanyag) vékony (hurkolt hátú szabadidő) és vastagabb (bolyhos hátú szabadidőanyag) Nem tudom, hogy az Adidas is tényleg ilyen anyaggal golgozna, de tény, hogy nagyon jó minőségű, nem bolyholódós, és nem elnyúlós anyag volt, megérte az árát, szerettem, pedig másfélszer annyiba került, mint a "piacos" szabadidőanyag, ami vastagabb is volt, és csak bolyhosban árulták.Az adidast mindenféle színben lehetett kapni, természetesen a hozzá illő passzrészanyaggal együtt. Nagyon sokszor vásároltam ott. Most nagyobb a választékuk, de én jobban szerettem, amikor adidas-anyagbolt volt :-))

A szabadidőgatyók a kedvenc szabásmintámról készültek, csak az első kettőnél kissé beszűkítettem a szárát, de később rájöttem, hogy jobb egyenesen hagyni. Díszítésként készen vásárolt, felvarrható hímzést tettem, illetve több méter szalagot (vagy pontosan hogy is hívjam, szóval olyan csíkozott szalag, amit direkt díszítésre használnak, és nem az a selymes, és nem is ripszalag) -vásároltam, és abból varrtam a nadrágok zsebeire, és néha az oldalvarrásra.
Sokáig hordta a fiam, amikor kinőtte, megtoldottam a szárát, és hordta tovább. Játszani tökéletes volt.
Játék közben... (szintén toldott gatyó)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tudnál ajánlani ehhez a nadrághoz szabásmintát? Pont ovis méretekre van nekem is szükségem, de azt nem találok sehol.
    Köszönöm!

    Bogi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha hozzá tudsz jutni régebbi (1992-1996) gyerekburdákhoz, (pl. könyvtárból) majdnem mindegyikben van egyszerű nadrág szabásminta, több méretben is. Én is abból varrtam.
    A netről is tölthető le, pl. itt:

    http://mirknig.com/jurnaly/vyazanie/1181185218-burda-special-detskaya-moda-1-1996.html

    -bár, nem tudom ez a szabásminta mennyire méretarányos nyomtatáskor, én még nem próbáltam.
    Remélem, találsz megfelelő mintát!

    VálaszTörlés