2010. szeptember 11., szombat

Hosszúnadrág

Először is, bő 10 percig forgattam a laptopot, mert nem jöttem rá, hol lehet beleügyeskedni az SD kártyát. Pedig van rajta ilyen lyuk valahol, tudom. Végül, meglett :-)) Cseles kis készülék. Hiába, én a nagy géphez vagyok szokva.


Ezt a nadrágot régebben varrtam, most nőtte ki a nagyfiam. Eredetileg ünneplő volt, aztán átlényegült iskolai, hétköznapi nadrággá. (Azt hiszem, ez látszik is a térdén)

Sötétkék ballon anyagból varrtam, bélés nélkül. Így egy vékony, nyári hosszúnadrág lett belőle.

Én sosem tudom, hogy a ballon anyagnak melyik a színe, és a fonáka :-)) Van egy fényesebb, és egy icipicit bársonyosabb oldala. Én ez utóbbit neveztem ki színének, mert nekem ez jobban tetszett :-))

Amúgy az anyagot szeretem, eleinte egy kicsit merevebb, de mosás után megpuhul, és nagyon kényelmesé válik.

Nem tudom, a fotón mennyire látszik: az elejére rávarrt zsebek kerültek, a combközép magasságában csináltam két vízszintes hajtást, és a térdéhez is zsebeket varrtam. Ez utóbbiba függőlegesen egy 15 cm-es, vastag műanyag fogú cippzár került, picit más lehúzóval. (na, ilyen cipzárt azóta is hiába keresek, elfogyott a boltban, és nem gyárt a beszállító...állítólag)
Az a kis lehajtófülecske a zseben, csak dísz.

Hátulra ismét egyszerű rávarrt zseb került, dereka gumis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése