2011. augusztus 14., vasárnap

Cimkéim

Már régen terveztem, de csak most jutottam el odáig, hogy el is készüljenek.

Több helyen is olvastam az elkészítésének a technikáját, ez alapján készítettem el. Transzferpapírra nyomtattam, és szalagra vasaltam. Végül is, nem bonyolult. A tartósságát meg majd meglátjuk.
Terveztem olyat is, amit nem szalagra, hanem magára az anyagra vasaltam, és úgy gondolom, hogy ezt majd cimkeszerűen felvarrom, arra a termékre, amit az adott anyagból készítek majd.

Ez a kép pedig munka közben készült. Mondhatjuk, hogy cimke-csendélet :-))

Egy A4-es papírra nyomtattam, és nem is vasaltam fel mindet. Ennyi megmaradt, legközelebbre.



2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megmutattad! Köszi!
    Nekem is vannak mindenféle címkés terveim, de még nem jutottam a végére!

    VálaszTörlés
  2. Így utólag azt mondom, hogy csak elkezdeni nehéz, utána megy már gyorsan :-))

    VálaszTörlés