2011. augusztus 27., szombat

Csinosítás

Van egy topom, amit -szokásomtól eltérően - próba nélkül vettem meg, mivel tetszett is, meg olcsó is volt, a méret is az enyém volt, megkockáztattam.
Persze, itthon, felvéve derült ki, hogy egyáltalán nem áll jól, vagy a szabása béna, vagy a méret nem jó... de valahogy nem került használatba.
Mivel nagy meleg idején mindig jól jön egy ilyen vállpántos top, így előszedtem, és kitaláltam, hogy talán lehetne azért belőle hordható ruhadarabot készíteni.

Elővettem a kedvenc, S. Oliver atlétámat, és sablonként ráhelyeztem a topra. Ez alapján bejelöltem, hogy hol kell beszűkítenem.


Összeférceltem, felpróbáltam, jónak tűnt. Ekkor levarrtam, és levágtam a felesleget, majd lockkal elszegtem.


Egész jó kis top lett belőle.
(Csak éppen pont egy fényképem sincs róla, hogy milyen felvéve...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése